Klantenservice
- Betaling
- Bij winkelstickers kunt u kiezen uit 2 verschillende betaalmethodes. U kunt kiezen voor iDEAL. Dit betekent dat het gevraagde bedrag bij het plaatsen van de bestelling betaalt, online bij uw eigen bank. Ook kunt u voor een verzending onder Rembours kiezen. Hierbij betaald u pas op het moment dat het pakket bij u wordt afgeleverd.
- Levering
- U ontvangt de producten binnen 3 werkdagen nadat wij de bestelling en de betaling hebben ontvangen. Tijdens drukke periodes, zoals bijzondere feestdagen en evenementen, kan de levertijd uitlopen. Via klantenservice kunt u de exacte leverdatum opvragen.
- Afleveradres
- U beslist waar de producten afgeleverd dienen te worden. Dit kan op het factuuradres of een adres naar keuze. In uw winkelmandje kunt u het afleveradres nader invullen. Indien dit niet anders is dan het factuuradres hoeft u geen stappen te ondernemen. Zodra de bestelling is verwerkt kunt u via track and trace uw pakket volgen. U ontvangt hiervan de track and trace code van de transporteur.
- Verzendkosten
- De verzendkosten worden bij uw factuur verrekend. Ongeacht het aantal producten of het gewicht wordt er voor alle bestellingen een bedrag in rekening gebracht van € 6,95
- Niet-opgehaalde bestellingen
- Wanneer u een bestelling niet hebt afgehaald bij een niet-thuis bericht van de transporteur, krijgt u een herinnering. Indien het pakket niet wordt afgehaald, wordt dit automatisch naar ons retour gezonden. Hiervoor brengen wij een bedrag a € 25,00 in rekening. De producten worden een maand gereserveerd en kunnen bij ons worden afgehaald.
- Ontevreden/klachten
- Heeft u opmerkingen over de kwaliteit of service van Winkelstickers.nl? Dan vernemen wij dat graag. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en de klacht tot volle tevredenheid op te lossen. Wij vragen u daarom om ons uw klachten en opmerkingen toe te zenden. Iedereen kent het gezegde: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen.
- Vragen?
- Heeft u vragen over uw bestelling, dan helpt onze klantenservice u graag verder. Klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.30 uur via 038 2600 105 en/of 7 dagen per week per email:info@winkelstickers.nl. Klantenservice is gesloten op alle zon- en feestdagen.
- Contact
- Winkelstickers.nl
- Telfordstraat 13b
- 8013 RL Zwolle
- Telefoon (maandag – vrijdag 9.00 – 17.30 uur)
- Onze klantenservice is te bereiken via 038 2600 105
- E-mail (24x7)
- Algemeen: info@winkelstickers.nl
- BTW: NL139126478B01
- KvK: 050 82 424
- Rabo: NL98 RABO 0168 934 558